2023-08-09

Mina aktieinnehav 2023-08-09.

Innan jag startade bloggen tyckte jag det var inspirerande att se andras portföljer och dess vikt. 

Därför redovisar jag hur portföljen och dess vikt ser ut idag 2023-08-09. Samtliga länkar nedan är affiliatelänkar till Avanza.

Har ni några tankar kring portföljen tar jag gärna emot dessa.

Aktieportföljen

Investor A 10,05%


Latour 2,83%

Holmen B 2,93%




Axfood 1,47%

SCA 1,32%


Fortnox 1,57%




AAK 0,2%


Fonder









Erbjudande från SAVR
Genom att följa denna länk och bli kund hos SAVR får du 100 kr i den populära fonden Spiltan Aktiefond Investmentbolag. Gillar man inte SAVR kan man efter registrering flytta innehavet till en annan bank. Jag tycker du skall utnyttja erbjudandet då det är enkla pengar :).

Önskar dig en trevlig vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar