2022-06-04

Sparat 8 700 kronor!

Denna månaden sparade jag 8 700 kronor.  Av dessa överfördes 4 810 kronor till mitt ISK och resten till bufferten. Alla pengar jag inte behöver löpande med 6 000 - 7 000 kronors marginal är antingen på mitt ISK eller på ett sparkonto med ränta.

Att maximera min ekonomi är ett måste för att kunna leva och uppnå de mål jag har nu och i framtiden. Jag förstår att denna strategin inte är mainstream och inte passar alla. Men om man vill få ekonomiska utveckling snabbt ger detta bra resultat.

Inköpen i juni bestod av värdepapperna nedan :

Investor B  - Köpte 4st aktier.

Holmen B - Köpte 1st aktie.

Latour  - Köpte 4 st aktier.

Bure Equity - Köpte 2st aktier. Senaste gången jag köpte Bure var 2019-12-30 till en kurs på 213,5 kronor. Nu när värderingen sjunkit från ATH på 461 kronor fyllde jag på.

Lundbergföretagen B - Köpte 2st aktier. 

Swedbank Robur Access Asien A  - 250 kronor.

Swedbank Robur Access Europa A  - 250 kronor.

PLUS Allabolag Sverige Index - 300 kronor.

Swedbank Robur Access Global A - 405 kronor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar