2022-11-22

Hur ser min aktieportfölj ut?

Nedan presenterar jag mina värdepappersinnehav och dess viktning 2022-11-22. Några innehav har tillkommit och något har försvunnit sedan senaste uppdatering 2022-06-20. 

Ett innehav jag funderar på att diversifiera portföljen ytterligare med är Intrum. Bolaget rimmar bra med mina investeringsregler vilket du kan läsa mer om här. Vi får se hur det blir med den saken när lönen trillar in.

Aktieportföljen:

Investor B 10,98%

Castellum 2,78%

Latour 3,03%

Holmen B 3,88%





Fortnox 1,48%



SCA B 0,04% (Nytt innehav).


Fondportföljen:

Avanza Zero 0,01% (Nytt innehav)






Buffert på sparkonto som genererar ränta 1,26 %


SAVR


2 kommentarer:

  1. God afton!

    Ja, satsa på Intrum det kommer bli bra på sikt. Har svårt att se det som en dålig investering på dessa nivåer runt 130-140 kr.

    SvaraRadera
  2. Fin portfölj!
    Köpte lite Intrum nu i raset. Tror nog dom kommer igen och att det blir ett bra köp på lite sikt.

    SvaraRadera