2021-07-05

Nätbankens kundservice

Nu instämmer jag med andra bloggare angående Avanzas kundservice.

29:e april skrev jag till deras kundtjänst. Jag har fortfarande inte fått svar. Om detta beror på att dem inte kan eller inte får svara vet jag inte. Oavsett förväntar jag mig ett svar. Om deras svar hade varit att dem inte kan eller får svara hade jag nöjt mig med det. Det hade inte varit något konstigt. Men att bara lägga locket på är bara dålig PR. 

Jag ställde dem även en fråga den 2:e juli. Frågan handlar om att mitt saldot inte stämt pågrund av ett systemfel / systemunderhåll vilket gjort att jag fått en mindre skuldränta. Egentligen bryr jag inte mig om dessa kronorna, men det stör mig ändå då det inte är mitt fel. Vi får ser om dem besvärar sig att svara. Jag blir trött...

2 kommentarer:

  1. Japp, samma erfarenhet. Jag har börjat skälla lite på dem och hota med Nordnet, vilket inte haft någon större verkan. Sjukt dåligt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Tråkigt att höra! Vi får ha tålamod, eller byta bank.

      Tack för din kommentar :)

      Radera